מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שירות לקוחות

איך נוכל לעזור?

האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנו שומרים את פרטיך ואת פרטי כרטיס האשראי שלך בסודיות בצורה מוצפנת ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות פעיל מראשון עד חמישי, בין השעות 08:30 – 16:00, לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות במייל בכתובת sherut@dr-gav.co.il ואנו נענה לפנייתכם תוך יום עסקים.
האם ניתן למסור מוצרים לתיקון בסניפי הרשת?
במידה וישנה תקלה באחד מהמוצרים שרכשת (מוצרי קופסא וכסאות), ניתן לפנות לאחד מסניפי הרשת הבאים למסירה לתיקון: באר שבע, אשדוד, אשקלון, בילו, חדרה, חולון מבנה, צ'ק פוסט, קיריון , יוקנעם, עפולה, מודיעין, חנות עודפים - ראש העין , כפר סבא, נתניה, תלפיות , דיזינגוף סנטר
רכשתי מוצר חדש ואני מעוניין בהסבר והנחיה כיצד להשתמש בו
ניתן ליצור קשר טלפונית עם אחד מסניפי הרשת או להגיע לחנות להסבר והדגמה.
רכשתי מושב עיסוי, בהוראות הפעלה רשום שטרם השימוש עלי להסיר את הבורג ולחבר אטם שחור.
בגב המושב עיסוי נמצא בורג שמגן על מנגנון העיסוי בזמן ההובלה וצריך להסירו לפני השימוש הראשון כדי לאפשר למכשיר לפעול כראוי. כדי להסיר את הבורג, יש להשתמש במפתח אלן שמגיע עם המכשיר. יש לזרוק את הבורג ואין להכניסו חזרה למכשיר. לאחר מכן ניתן להתחיל להשתמש במכשיר, אין צורך להחליפו בפקק שחור.
האם המחירים באתר זהים לסניפי הרשת?
המוצרים המוצגים באתר זהים למחירים בחנויות, למעט מוצרים במבצעים בלעדיים באתר וקולקציית ד"ר גב ELEMENT הזמינה באתר בלבד
האם ניתן לאסוף עצמאית מוצר שהזמנתי באתר?
כל המוצרים ניתנים לאיסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי של החברה, הממוקם בפארק לב הארץ סמוך למחלף קסם - למפת הגעה.
איך אני יודע אם מוצר זמין במלאי?
בכל מוצר, תחת לשונית משלוח ואספקה, קיים המידע לגבי הזמינות של כל מוצר. את מירב המוצרים ניתן לרכוש גם אם אינם קיימים במלאי, אך אספקת מוצרים אלו תתבצע תוך 3 חודשים. תמיד ניתן לפנות ליועצי המכירה הטלפונים לקבלת פתרונות חלופיים
יש לי שאלות לגבי מוצר שראיתי באתר, עם מי אפשר לדבר?
על מנת לתת לכם מענה מקצועי מלא, אנו מעמידים לשירותכם צוות יועצי מכירה מקצועי שישמח לסייע ככל הניתן - בצ'אט אונליין ובטלפון
רכשתי סלון עור חדש, ויש קמטים בריפוד
תתכן היווצרות קפלים קלים בריפוד לאחר ההתייצבות הרגילה של המילוי. קפלים אלה הם תופעה רגילה לגמרי ותלויים בהתייצבות העור.
רכשתי כורסה מכנית של חברת LA-Z- BOY, ובעת סגירת ההדום יש רעש חריג.
לכורסאות המכניות של LA-Z- BOY ישנו מנגנון ייחודי הכלל טכנולוגיית תמיכה ב54 זוויות נוחות שונות. בעת סגירת ההדום משתחרר קפיץ שמפעיל את המנגנון ומשמיע רעש. ניתן להפחית את הרעש ע"י סגירה הדרגתית של ההדום רגלים. ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת להדגמה והסבר
כורסת העיסוי שברשותי הפסיקה לפעול ולא נדלקת
תחילה אנא וודא תקינות של השקע אליו הכורסה מחוברת, כמו כן ברוב כורסאות העיסוי ישנו כפתור ON/OFF בגב הכורסא. אנא וודא כי הכפתור דולק. במידה והכורסה עדין לא נדלקת צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת המשך טיפול בטל' 03-9533111 שלוחה 1. או במייל: sherut@dr-gav.co.il
רכשתי מזרן ד"ר גב ולאחרונה אני שומע חריקות מהמזרן.
חברת ד"ר גב מייצרת מזרנים אורתופדיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום עולם המזרונים. כיום נמכרים ברשת מזרנים בעלי מערכת קפיצים מבודדים, ומזרני ספוג Polyfoam ללא קפיצים. בשני סוגים הללו לא ייתכנו רעשים. למען הסר ספק ניתן להפריד בין מזרן ד"ר גב לבין בסיס המיטה ולוודא כי הרעש לא נובע מהמזרן.
יש ברשותי ספה / כורסה ואני מעוניין לרפד אותה מחדש
חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. ד"ר גב משווקת מגוון רחב של מוצרים אך אינה עוסקת בריפודים, נגרות, וחידושים של מערכות ישיבה וכורסאות.
רכשתי כורסת הרמה 'סטנד אפ' האם ניתן להשתמש בה גם ללא חיבורה לחשמל?
כורסאות ייעודיות סטנד אפ הינן כורסאות חשמליות. ברוב דגמי הכורסאות ישנו פתח בטרנספורמטור (שנאי) לחיבור סוללות מלבן 9 וולט. השימוש בסוללות מותאם למקרים חריגים בלבד כגון הפסקת חשמל, ההדום יתרום מעט ויאפשר קימה בטוחה מהכורסה. הסוללות לא נועדו לשימוש בכורסא במקום חיבורה לחשמל.
אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי
חברת ד"ר גב משווקת מגוון רחב של מוצרים אך אינה עוסקת בניקוי ספות. לשם כך ניתן לפנות לאנשי מקצוע המתחמים בתחום.
האם ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף מהחנות?
אנחנו מציעים על מגוון מוצרים כמו: כריות שינה ומכשירי עיסוי אפשרות לאיסוף עצמי מהיר ממגוון רחב של סניפי הרשת, ללא תוספת עלות משלוח. הזמנות של מוצרים גדולים, כמו כורסאות מיטות, אנו ממליצים לקבל ישירות אליכם כדי לוודא שאספקת המוצר והרכבתו תתבצע בהתאם לסטנדרטים הנדרשים על מנת לשמור על אורך חיי המוצר ותקופת אחריותו.
לא הצלחתי להרכיב כיסא שהזמנתי, מה ניתן לעשות?
ראשית, כדאי לחפש את סרטון ההרכבה של הכיסא שרכשתם כאן: https://www.dr-gav.co.il/service/movies/ במידה ולא הצלחתם להרכיב את הכיסא, ניתן להזמין טכנאי להרכבת הכיסא בביתכם (בתוספת תשלום) באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9533111 שלוחה 4.
האם ניתן להזמין מראש מוצר שכרגע לא זמין במלאי?
במידה ומוצר בו אתה מתעניין אינו זמין במלאי, ניתן לבדוק את צפי חזרתו למלאי באמצעות יועץ בטלפון 03-953319 ולבצע הזמנה מראש בהתאם. תמיד ניתן גם להירשם להתראת מלאי בעמוד המוצר, כך שברגע שהוא יחזור למלאי תקבלו על כך עדכון מיידי במייל.
איך אפשר לקנות מזרן שלא ראיתי והרגשתי?
כשקונים מזרן בחנות אפשר להרגיש אותו רק לזמן מוגבל ולא במרחב הפרטי שלכם. לגוף שלנו לוקח בערך שבועיים להתרגל למזרן ובדיוק מהסיבה הזו אנו מציעים לילות ניסיון ללא ניילונים כדי שתוכלו לדעת אם המזרן באמת נוח ומתאים לכם. אם גיליתם שהמזרן לא נוח כפי שחשבתם, תוכלו להחליף אותו במזרן אחר או לבטל עסקה (תלוי בדגם המזרן).
מה ההבדל בין רכישה בחנות ורכישה באתר?
כל המוצרים שמוצגים בחנויות זמינים לרכישה גם באתר. למעט קולקציית ONLINE ONLY שאינה זמינה בתצוגת החנויות ומוצעת בתנאים אטרקטיביים כמו: לילות ניסיון על מזרנים, הובלה ללא עלות על חלק מהמוצרים ועוד... בנוסף, באתר קיימת מדיניות עסקה מרחוק: 14 ימים מיום קבלת המוצר לבצע החלפה/ביטול (כרוך בעלות משלוח ודמי ביטול בהתאם למפורט בעמוד החזרות והחלפות)
קיבלתי את המזרן והוא קשה לי מידי, מה אפשר לעשות?
המזרן שקיבלת חדש לגמרי, זה עתה ייצרו אותו במיוחד עבורך. אף אחד עוד לא ישן עליו ולכן הוא מרגיש מעט קשה יותר בהתחלה, הוא יתרכך מעט לאחר השימוש. בנוסף אל תשכחו שלוקח לגוף שלנו זמן להתרגל למזרן (לפחות שבועיים) ולכן אנו נותנים תקופת ניסיון.
האם אפשר לשוחח עם נציג טלפוני ולא להזמין ישירות מהאתר?
כמובן! צוות המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם וללוות אתכם מרגע ההתייעצות, הקנייה ועד לאחר הרכישה בטלפון 03-9533119.
מהן המידות הסטנדרטיות במזרנים?
מידות סטנדרטיות הן 190X140 190X160 או 200X160.

סגור
Loading
חזרה