מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP ME PLEASE

עזרה וכל מה שתרצה לדעת

החלפות והחזרות - תמונה מספר 1


א.
 כל הרוכש מוצר באתר ד"ר גב (www.dr-gav.co.il), רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן"ׂׂׂ).

ב. להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים): ברכישה של מוצר- מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 02ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

ג. ביטול עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכל אחת מהאפשרויות המוצעות בעמוד ביטול עסקה באתר.

ד. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה- ("אי התאמה"), תחזיר ד"ר גב בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ואישור הזיכוי את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.

אם קיבלת את המוצר יש להחזירו לד"ר גב בתיאום עם שירות הלקוחות בטלפון 03-9533111, ההחזר יבוצע תוך 14 ימי עסקים מיום מקבלת המוצר בחברה ואישור הזיכוי.

ה. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר ד"ר גב בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה ואישור הזיכוי את כספך בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מביניהם כקבוע בתקנות.
על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.

ז. דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או
שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, עומדת זכותה של ד"ר גב לתבוע את ירידת הערך בשל כך.
על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

ח. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים
בסעיף 02ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:
טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן עפ"י מידות או דרישות מיוחדות.

סגור
Loading
חזרה