מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3)
  1. על הלקוח לבדוק את הטובין במועד קבלתם ולהודיע לחברה על כל פגם/אי התאמה מייד לאחר הבדיקה או מייד לאחר שגילה אותם, אין החברה אחראית על פגם/אי התאמה במידה והלקוח לא דיווח על כך.
  2. הבעלות על הטובין לא תועבר ללקוח אפילו אם נמסרו הטובין לחזקתו, אלא רק לאחר התשלום המלא בפועל.
  3. רק פרעונו של שיק מהווה תשלום בפועל (לאחר 4 ימי עסקים).
  4. סטייה מותרת למידת מזרנים עפ"י מפרט החברה הינה פלוס מינוס 2 ס"מ

  5. בהזמנה באיסוף עצמי ידוע לי כי עלי לאסוף את הכיסא/כורסא תוך 3 ימים מיום ההודעה על הגעתו לסניף, במידה ולא אאסוף את הכיסא/כורסא

  6. בהזמנת כיסאות/כורסאות/מערכות ישיבה יתכנו שינויים קלים בגווני צבע ומרקם הבדים/העורות כמו כן השימוש השוטף בכורסא/מערכת הישיבה שרכשת מהסניף בפרק זמן זה ידוע לי כי אשלם דמי משלוח/אחסנה לפי תעריפי החברה.

  7. אספקת מיטה/מזרן בהם יש צורך בבדיקת כניסת המוצר תהיה עד 21 ימי עבודה מיום ביצוע הבדיקה בבית הלקוח.

  8. לא ניתן לבטל מוצרים שיוצרו עבור הלקוח עפ"י דרישות /מידות מיוחדות כקבוע בתקנות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה)התשע"א 

  9. החיובים בגין ההובלות יעשו בהתאם למחירון המשלוחים של ד"ר גב המופיע בסניף כולל תוספת תשלום להובלות שמעל קומה 3 או שנדרשת אספקה באמצעות מנוף

  10. ביטול עסקה/ החזרת מוצרים תתבצע בכפוף למדיניות החברה המפורסמת בסניפים ועל פי חוק הגנת הצרכן

  11. בכל שאלה ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות בטל' 03-9533111 או בפקס 03-9533124 או באתר

  12. ידוע לקונה כי במידה והמוצרים נשוא הזמנה זו מיובאים מחו"ל, לא תחול כל אחריות על החברה עקב עיכובים במשלוח אשר אינם תלויים בה ובכל מקרה לא יהוו עיכובים אלו עילה לפיצוי הלקוח או לביטול ההזמנה מצידו למעט במקרים המוגדרים בתקנות.

CONTACT US

לשאלות נוספות חייגו 03-9533111 או מלאו פרטים ונחזור אליכם
רשום / חבר מועדון?