מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

כורסאות טלויזיה מעור

כורסאות טלויזיה מעור - תמונה מספר 1

כורסאות טלויזיה מעור נעשות יותר ויותר פופולריות בימיינו. כורסאות אלו יכולות להיות עשויות מעור טבעי או מחומרים דמויי עור, עור סינטטי למשל, לא מצריך תחזוקה רבה, הוא אינו נסדק או וצבעו לא דוהה. חומרים אלו אינם נושמים, כלומר הם אינם מאפשרים זרימת אוויר דרכם, לכן אם אתם מזיעים כאשר אתם יושבים על כורסת טלויזיה מחומר דמוי עור, כנראה שתרגישו את החום. כורסאות מעור אמיתי נראות ברמה גבוהה יותר בהשוואה לעור סינטטי, הן גם נוחות יותר, כמובן שמאפיינים אלו גורמים לכך שכורסאות מעור אמיתי הן גם יקרות יותר.

כורסת הטלויזיה יכולה להיות מצויידת במסגרת מתכת או עץ. מסגרות עץ עמידות יותר לאורך זמן שכן הרבה יותר קשה לכופף אותן מאשר מסגרות מתכת. כריות הכורסה עשויות מסיבים, מספוג ויש גם כריות אוויר כאשר לכל סוג היתרונות שלו, כריות סיבים עמידות מאוד לאורך זמן אך יתכן ולא ישמרו טוב על צורתן וכתוצאה חלק מהריפוד יזוז מצד אחד לאחר. כריות ספוג מסוגלות להתאים את עצמן לצורת הגוף של היושב עליהן. כריות ספוג איכותיות עשויות מספוג זיכרון. כריות אוויר הינן קלות משקל, ומסוגלות להקל את הלחץ על הגוף, יש צורך באחזקה גדולה יותר בכריות מסוג זה.

כורסאות טלויזיה צריכות להיות מעט גדולות יותר מגודל הגוף של המשתמש בהן על מנת למנוע תחושה של צפיפות ולאפשר ישיבה נוחה. באתר שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של גדלים ועיצובים, קלאסיים ומודרניים, לכורסאות טלויזיה. כדאי להתאים את הכורסה שלכם לעיצוב ולצבעים של החדר בו היא הולכת לעמוד.

כאשר אתם חושבים לקנות כורסת טלויזיה בחרו בחוכמה את החומר ממנו היא עשויה, המראה אינו הדבר החשוב ביותר. כמובן הדבר החשוב ביותר הוא שתוכלו לשבת בנוח ולהירגע . כדאי להתיישב ולבדוק את נוחות הכורסה בעצמכם בחנות, לנסות את מנגון פתיחת הכורסה על מנת לוודא שהוא עובד כראוי ויציב כמתבקש. בררו בנוגע לאחריות המתקבלת ומה היא מכסה.

סגור
Loading
חזרה