מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

תפיסות מוטעות נפוצות על כסאות משרדיים

תפיסות מוטעות נפוצות על כסאות משרדיים - תמונה מספר 1

נבחן מספר תפיסות מוטעות הנפוצות בקרב הציבור לגבי מה הופך כסא משרדי לטוב וכן נסביר איך להימנע מטעויות בבחירת כסא מחשב חדש לביתכם או כסאות משרדיים או כסאות מנהלים חדשים למקום העבודה. הנקודות לא מסודרות על פי חשיבות הן פשוט טיפים כללים שכדאי לשקול לפני קניית כסאות משרדיים או כסאות מנהלים.

· כסאות מנהלים צריכים להיות עשויים מחלק אחד: האמת: הרבה מכסאות המנהלים הנמכרים בימיינו עשויים חלק אחד, כלומר – המושב ומשענת הגב עשויים מקשה אחת, ולא שני חלקים נפרדים. כסאות מסוג זה אומנם יכולים להראות נהדר אך אינם מספיק גמישים שכן הזווית בין המשענת לבין המושב נשארת קבועה ולא ניתן להתאים אותה לצרכיך הספציפיים יותר. באופן כללי מומלץ להימנע משימוש בכסאות מנהלים כאלה לנוחות, ולבריאות הגב שלכם.

· משענות יד מתכווננות הן מותרות: האמת: ייתכן ואתם מברי המזל שמשענות יד קבועות מתאימות להם בדיוק. אבל למקרה שלא, חשוב לזכור שאומנם משתמשים במנגנון כיוון גובה משענת היד מעט פעמים, אבל גובה הידיים מאוד משמעותי לבריאות הישיבה שלכם על כסאות משרדיים.

· כסאות עור הם תמיד בחירה טובה: האמת: למרות הפופולריות הגדולה שלהם, לעיתים כדאי לשקול כיסוי שונה מעור לעטיפת כסאות מנהלים משקולי תקציב או מזג אוויר. אולם אם בחרתם באמת לקנות כסא מעור כדאי לדאוג לכך שהעור יהיה איכותי.

· כריות מתנפחות לאקסטרה תמיכה נשמע מגניב: האמת: כסאות מנהלים איכותיים באמת שלא צריכים את תוספת הכריות המתפחות על מנת לתמוך בגבך כמו שצריך, כסאות מסוג זה מסתמכים על עיצוב שיאפשר לך להתאים את משענת הגב להעדפותייך.

· כסא גדול הוא הדבר ללכת עליו: האמת: כולנו אוהבים להרגיש טוב עם עצמנו ואיזה דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר לקנות כסא גדול ומרשים. אולם אם אינכם אנשים גדולים, כסא גדול יגרום לכם להרבה אי נוחות שכן הוא יהיה רחב מידי על מנת לשבת בו בצורה נוח ובריאה.

· משענת ראש היא חובה: האמת: אם התמיכה שהגב התחתון שלכם מקבל ממשענת הכסא המשרדי שלכם מספקת, תוכלו לראות ששאר הגב שלכם כולל הצוואר כבר יהיו בסדר.

אם תיפעלו על פי נקודות אלה בבחירת כסאות משרדיים וגם כסאות מנהלים תוכלו להימנע מטעויות, ולהתאים לעצמכם כסא משרדי או כסא מנהלים בדיוק למידותיכם.

אתם מוזמנים לצפות במוצרים אצלנו באתר.

סגור
Loading
חזרה