מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

כרית שינה - ככה תעשו את הבחירה הנכונה

כרית שינה - ככה תעשו את הבחירה הנכונה - תמונה מספר 1

כרית שינה שלכם היא לא עוד פריט בחדר השינה.

היא חלק הכרחי מהפאזל שנקרא חווית שינה איכותית ולכן אתם חייבים להשקיע הרבה יותר מחשבה ולבחור אותה בקפידה.

איך תבחרו את כרית השינה?
הנה כמה פרמטרים אותם עליכם לקחת בחשבון:


תנוחת השינה שלכם

תודו שלא חשבתם על זה. הכרית עליה אתם ישנים צריכה להתאים לתנוחת ההירדמות שלכם ולתנוחה בה אתם נוהגים לישון בדרך כלל. אם אתם ישנים על הצד או על הגב, כרית השינה שלכם צריכה להיות גבוהה יחסית על מנת שחוליות הצוואר יקבלו תמיכה. אם תנוחת השינה שלכם היא על הבטן, אתם צריכים כרית נמוכה שתמנע הטייה של הצוואר הגורמת לעומסים על חוליות עמוד השדרה.

מבנה הגוף שלכם

זה נשמע כל כך הגיוני, אבל האם אי פעם באמת בחרתם כרית שמתאימה למידות שלכם? אנשים עם מבנה גוף צר למשל, צריכים כרית שינה בגובה של כ-10 ס"מ, לבעלי מבנה גוף בינוני תתאים כרית בגובה של 12 ס"מ ולמי שיש מבנה גוף רחב כדאי לרכוש כרית בגובה של מעל 14 ס"מ.
מה הקשר למבנה הגוף וגובה הכרית? תחשבו על זה: המרחק בין קצה הכתף לשקע הצוואר תלוי ברוחב הגוף ומשתנה מאדם לאדם, לכן חשוב להתאים את גובה הכרית שתמלא את החלל הזה למידת המשתמש.

דרגת קושי

מידת הרכות או הקשיחות של הכרית צריכה להתאים להעדפות שלכם, אבל יותר מכל לתנוחת השינה שלכם. מי שישן על הבטן צריך לישון על כרית רכה הרבה יותר מאדם שישן על הגב או על הצד.

מילוי הכרית

ויסקו, לטקס טבעי, הוליפייבר ואפילו קפיצים, כל כרית מעניקה תחושה אחרת: הויסקו רך וזוכר את תנוחת הראש והצוואר, הלטקס מעניק הרגשה יותר קפיצית וקשיחה, הוליפייבר מרגיש כמו פלומת פוך טבעי וקפיצים נותנים תחושה יציבה ונוחה.

אפקט קירור

אם אתם סובלים מחום בזמן השינה, אין דבר טוב יותר מכרית בעלת אפקט קירור. שכבת הג'ל המצנן תהפוך כל ליל קיץ חם ללילה מרענן וצונן.

 

זה אולי נשמע מורכב, אבל בסופו של דבר, כשתבחרו את הכרית שבאמת מתאימה לכם,
אתם תבינו שכל המאמץ לגמרי היה שווה את זה.

סגור
Go back to %1