מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

האחת והיחידה: התנוחה הבריאה ביותר לשינה

האחת והיחידה: התנוחה הבריאה ביותר לשינה - תמונה מספר 1

איך אתם ישנים?
על הצד? על הגב או הבטן?
האם אתם ישנים בתנוחה הנכונה ביותר לגב שלכם?

והזוכה היא: שינה על הצד

תנוחת השינה הטובה ביותר היא שינה על הצד כאשר הברכיים כפופות וכן כרית תמיכה לברכיים תועיל ותפחית לחצים הנוצרים במהלך השינה על חוליות הגב.

ומה עושים אם דווקא אוהבים לישון על הגב?

בין אם אתם ישנים על הצד או על הגב, חשוב שתישנו על כרית איכותית.
את כרית השינה עליכם לבחור בקפידה ולוודא כי היא מתאימה לתנוחת השינה העיקרית שלכם, למידות ולהעדפות שלכם.
לאנשים הישנים על הצד יתאימו כריות גבוהות יחסית לעומת אנשים הישנים על הגב הזקוקים לכרית שינה נמוכה.

ישנים על הבטן? כדאי שתקראו את זה

אם תנוחת השינה האהובה עליכם היא דווקא שינה על הבטן, כדאי שתדעו שזאת תנוחה שאינה מומלצת מאחר ומדובר בתנוחה שלא תומכת בקימורים הטבעיים של עמוד השדרה, הצוואר מסובב לצד מסוים, הוא לא ישר ונוצרים עומסים נוספים על חוליות הגב. זאת הסיבה בגללה חשוב שתצטיידו בכרית ראש נמוכה וכן מומלץ להניח כרית נוספת תחת הירכיים על מנת ליצור קימור בעמוד השדרה.

 

קולקציית כריות השינה מבית ד"ר גב מציעה מגוון רחב של כריות המתאימות לכל תנוחות השינה. לישון איך שנוח, בריא ונכון לכם.

 

סגור
Go back to %1