מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

קולקציית מזרני ד"ר גב החדשה לשנת 2020

קולקציית מזרני ד

גם כשנדמה שזהו, אין עוד דרכים לחדש בתחום השינה וייצור המזרנים, אנחנו ממשיכים לחפש אחר הטכנולוגיות החדשניות ביותר שיהפכו את השינה שלכם לאיכותית, בריאה, נוחה וטובה יותר.

אנחנו גאים להציג את קולקציית המזרנים החדשה שלנו לשנת 2020 ולהסביר לכם קצת על הטכנולוגיות בהן אנו משתמשים:

PILLINGPROOF - הסוף לכדורי הבד הנוצרים על המזרן

זה קורה בבגדים, בשמיכות ובאופן לא מפתיע, גם במזרנים. 

ככל שהזמן עובר, נוצרים על המשטח העליון של המזרן מעין כדורי בד שנראים ממש כמו "כדורי פילינג". זה לא אסתטי, זה לא נוח ואין שום סיבה שזה יקרה. בדיוק בגלל זה אנו מייצרים את המזרנים החדשים שלנו תוך שימוש בטכנולוגיית PILLING PROOF, המונעת את הופעתם של אותם כדורי פילינג ושומרת על המזרן כחדש לאורך זמן.

ויסקו ולטקס משולבים בשכבת פינוק אחת - התמזגות שיוצרת את האיזון המושלם

לכל חומר היתרונות שלו, אז למה לא לשלב את הדברים הטובים של הויסקו והלטקס יחד? קולקציית המזרנים החדשה שלנו מפגישה בין הגמישות של הלטקס הטבעי יחד עם הרכות ותכונות הזיכרון של הויסקו האלסטי, והתוצר הוא מזרן שיעניק לכם שינה תומכת, יציבה רכה ומלטפת כאחד.

DOUBLE SYSTEM - דברים טובים באים בזוגות
מזרן המיוצר בטכנולוגיה זו כולל לא פחות מ-2 שכבות של קפיצים מבודדים, כאשר כל קפיץ עטוף בכיס בד נפרד. כשהקפיצים מתנהגים באופן עצמאי, הם אינם מושפעים האחד מן השני ומעניקים את התמיכה הראויה לכל נקודה וחלק בגוף. טכנולוגיית DOUBLE SYSTEM מפחיתה את ההשפעה של תזוזת בן או בת הזוג, כך שתוכלו לישון שנת ישרים בריאה וללא הפרעות.

ADAOTIVE - דינאמיות זה שם המשחק
בין הדגמים החדשים תוכלו למצוא מזרנים שעטופים בבד מיוחד במינו, בד שעבר טיפול חדשני המעניק לו את היכולת להיות דינאמי.
מה זה אומר?
זה אומר שהבד מגיב לשינויי טמפרטורת הגוף במהלך השינה, מסייע בהפגת הלחות, מעניק אפקט קירור ויוצר סביבת שינה קרירה ונעימה.

HD TECHNOLOGY - מזרנים ללא קפיצים, יש כזה דבר
אם אתם אנשים של יציבות ואתם מחפשים מזרן בדרגת קושי גבוהה יותר, אסור לכם לפספס את המזרנים החדשים שלנו המיוצרים ללא קפיצים. מזרנים מפולימר איכותי המתאים את עצמו למתאר גוף הישן, מסייע בפיזור הלחצים הנוצרים על עמוד השדרה ובעל יכולת אלסטית גבוהה.

בד סריג משולב בסיבי BAMBOO - טבעי שיהיה לכם נוח
הבמבוק הוא חומר טבעי, אנטי בקטריאלי ונושם, זהו צמח בעל סגולות איכותיות כמו גמישות, חוזק, יכולת ספיגת לחות ומגע רך ומלטף. קולקציית המזרנים החדשה כוללת מזרנים העטופים בבד סריג המשולב בסיבי במבוק, כדי שתוכלו ליהנות מחווית שינה מרעננת, נושמת ומפנקת.

REALSILK - המשי הגיע לחדר השינה
משי, חומר רך, מלטף, נעים למגע ובעל יכולת ספיגה גבוהה, לכן זה רק טבעי שנשלב אותו בחוויית השינה שלכם. בקולקציה החדשה שלנו תוכלו למצוא מזרנים עם בד עליון משולב בסיבי משי איכותיים, שיהפכו את השינה שלכם למלכותית, מרעננת ואיכותית.

  

קולקציית המזרנים החדשים של ד"ר גב - הגיע הזמן לישון טוב, הגיע הזמן לשינה איכותית

סגור
Loading
חזרה